Kuis-kuis habuk. Fuhhhhhhh.

3/02/2012 11:47:00 PM

   Ini entri paling menyampah tahun ni sebab dah masuk bulan 3 baru kau nak cakap kau punya entri pertama untuk tahun 2012. Kalau harta karun penuh habuk. Dashboard kau dah nak jam tak boleh nak kelik. Lamo benor dah tak menggodeh.

  Oh kalau korang tak tahu mari kite sajikan dengan video baru lah jugak tutorial ala-ala gelam-gelam macam Priyanka Chopra ke Rani Mukherjee ke. Ha moh le jenguk Kalo sudi. Sekian. ;)


WARNING!!! 
1. Editing agak suck sebab lupa nak mute video. (Suara2 isi rumah sebagai b/g akan kedengaran.)
2. I'm not wearing any makeup at all. So muke macam zombiegie sebab kena serangan bakteria jerawat yang jahanam.
3. Lagu pun tak cukup panjang untuk tampung video ni. Maafkan saya sekali lagi. Rasa bersalah amat. :(


Hope it will help!!! ;) Thanks for reading and watching. 
XO
Izzati
P/s: Korang ingat lagi pasai SIGMA MAKEUP??? Oh diorang ade product baru. Duta die my favorite guru EVER!!! GLAMORISTA16!!! Jagan lupe shopping guna code "MARCH2012" for 10% off and PREMIUM FREE GIFT over $30 order. 
Kiss & hug. ;)

You Might Also Like

0 Comments

Popular Posts

Community